ISX™ 3300 – kosačka s nulovým otáčaním
Popis kosačky
ISXTM 3300 je novinkou v technológii kosenia. Kosenie s ISXTM 3300
je ako bezstarostná jazda počas kosenia trávnika. Obsahuje novú generáciu systému odpruženia Ferris – odpruženie ForeFrontTM a výkonný motor so vstrekovaním paliva so systémom ochrany oleja Oil GuardTM a 2-Remeňový systém kosenia iCDTM s technológiou TRIPLE, hydraulickým zdvihom žacieho ústrojenstva, odolným hnacím systémom Hydro-Gear® ZT-5400 Powertrain® a rýchlosťou jazdy do 20 km/h. ISXTM 3300 je navrhnutý s najlepšími komponentmi dostupnými na trhu s cieľom prekonávať všetky hranice a maximalizovať efektivitu a pohodlie operátora.
Tento stroj je drsný a zároveň jemný – skutočne dokonalý nástroj na kosenie trávnika.
Základné parametre
Všetko dôležité
MOTOR
Motor Vanguard® EFI sa vyznačuje zníženou spotrebou paliva, zvýšeným výkonom, odolnosťou voči záťaži a optimalizovaným štartovaním.
Systém ochrany oleja Vanguard® chráni olej pred tepelným rozkladom a predlžuje jeho interval údržby na 500 hodín.
Rýchlejšia, jednoduchšia a čistejšia výmena oleja znamená menej času stráveného pri výmene oleja a viac času pri kosení.
Donaldson® FPG RadialSealTM cyklónový, dvojfázový priemyselný filter vzduchu zabezpečuje nasávanie čistého vzduchu v prašných podmienkach.
Dve nádrže na palivo s celkovým objemom 42 litrov a s meradlom hladiny paliva v každej nádrži.
HNACIE ÚSTROJENSTVO / PODVOZOK
Patentovaný systém odpruženia, ktorý dramaticky zvyšuje pohodlie a produktivitu operátora. zahŕňa:
– Nezávislé odpruženie predných kolies ForefrontTM využivajúce dvojité nezávislé riadiace ramená a veľké nastaviteľné pružinové tlmiče
– Systém odpruženia zadných kolies s výkyvným ramenom a veľkými nastaviteľnými pružinovými tlmičmi.
Nezávislý systém nápravy Hydro-Gear® ZT-5400 Powertrain® obsahujúci nezávislý olejový filter, čerpadlo,ventily tlmenia a maximálny výstupný krútiaci moment 949 Nm.
Odolný rám vyrobený z prvotriednej ocele hrúbky 6,35 mm zvarený z dutého profilu veľkosti 38,1 x 63,5 mm.
Odolný zabudovaný zadný nárazník, ktorý chráni priestor motora.
ŽACIE ÚSTROJENSTVO KOSAČKY
Technológia žacieho ústrojenstva iCDTM dáva tráve viac času, aby sa vzpriamila v komore predtým ako sa jej dotknú čepele, čoho výsledkom je lepšia kvalita rezu. Úprava žacieho ústrojenstva na tri spôsoby. Riešenie „všetko v jednom“ vrátane bočného vyhadzovania, zadného vyhadzovania a možnosti mulčovania.
Výška kosenia: 3,8 – 12,7 cm (1.5” – 5”) nastaviteľná po 0,6 cm (.25”).
Liatinové vretená HerculesTM II, ktoré sa dajú mazať zhora.
2-remeňový hnací systém žacieho ústrojenstva predlžuje životnosť remeňov a je spoľahlivejší.
OVLÁDACIE SYSTÉMY A POHODLIE OPERÁTORA
Priestranný priestor pre operátora, ktorý obsahuje ergonomicky umiestnený ovládací panel, držiak na pohár a úložný priestor.
Certifikovaný sklápací Ochranný rám (ROPS).
Nohou aktivovaný hydraulický zdvíhací systém žacieho ústrojenstva pre jednoduché dvíhanie a spúšťanie.
Kvalitné sedadlo s vysokým operadlom s polstrovanými lakťovými opierkami, opierkou hlavy a zaťahovacím bezpečnostným pásom. Odoberateľný kryt podlahy pre jednoduchý prístup v prípade údržby hnacieho systému žacieho ústrojenstva.
Elektrické zapojenie PTO.
Zabudované upevňovacie body v prednej a zadnej časti stroja.
Galéria
Technické parametre
Skupina | Parameter | Hodnota |
---|---|---|
Motor | Prevedenie | Vanguard® - Benzínový |
Model | MOD61, BIG BLOCKTM | |
Palivový systém | Elektronické vstrekovanie paliva a Systém ochrany oleja | |
Výkon motora | 37.0 hrubý HP2) / 27.6 hrubý kW @3600 ot/m | |
Valce/Objem | 2 valce V-Twin / 993cc | |
Chladenie | Chladený vzduchom | |
Systém štartovania | Elektrický | |
Objem paliva (litre) | 42 litrov | |
Žacie ústrojenstvo | Šírka záberu (cm/palce) | 183 cm / 72” TRIPLE iCDTM |
Konfigurácia | Nastaviteľné žacie ústrojenstvo vrátane: zadné vyhadzovanie, bočné vyhadzovanie, mulčovanie a mulčovacie kladivká | |
Výška kosenia | 3,8 - 12,7 cm | |
konštrukcia | 3,4 mm zváraná konštrukcia, zdvojená horná časť žacieho ústrojenstva po celej šírke, kovové ochranné lišty, zosilnená vodiaca hrana, preplátované zvárané rohy | |
Vretená | HERCULESTM II Liatinové Ø257 mm; hriadeľ Ø30,16 mm | |
Systém dvíhania | Hydraulický | |
Zapojenie PTO | Elektrický | |
PTO spojka | Warner CMS Spojková brzda 339 Nm) | |
Odpruženie a pohon | predné | Nezávislé odpruženie predných kolies ForefrontTM využivajúce dvojité nezávislé riadiace ramená a veľké nastaviteľné pružinové tlmiče |
Zadné | Systém odpruženia zadných kolies využívajúci výkyvné ramená a veľké nastaviteľné pružinové tlmiče | |
systém upevnenia žacieho ústrojenstva | Predný a zadný | |
Hnací systém | Nezávislé Hydro-Gear® ZT-5400 Powertrain® nápravy | |
Hnacie nápravy | Ø34,93 mm hnací hriadeľ s 5-skrutkovým nábojom kolesa | |
Predné kolesá (palce) | 13 x 6.50 - 6 (4 vrstvy) Pneumatické pneumatiky s hladkým dezénom | |
Hnacie kolesá (palce) | 26 x 12.00 - 12 (4 vrstvy) Pneumatické pneumatiky s dezénom na trávnik | |
Rýchlosť | Dopredu (km/h) | 0 - 20 km/h |
dozadu (km/h) | 0 - 10 km/h | |
Rozmery | Celková dĺžka (cm) | 221,5 |
Celková šírka (cm) | RD:161,5-SD:167,5/201,5(Deflektorhore/Deflektordole) | |
Vlastná hmotnosť (kg) | 744 | |
Ovládacie systémy a pohodlie | Sedadlo | Sedadlo Premium s vysokým operadlom s polstrovanými lakťovými opierkami, nastaviteľnou opierkou hlavy a zaťahovacím bezpečnostným pásom |
Ochranná konštrukcia proti prevráteniu | V základnej výbave, skladacia | |
Ovládanie/bezpečnosť | Nezávislá (ľavá a pravá) páka dopredu a dozadu, bezpečnostný vypínač motora pri opustení sedadla, bezpečnostý vypínač PTO, bezpečnostný vypínač parkovacej brzdy a neutrálu | |
Ručná brzda | Interná mokrá kotúčová brzda na náprave | |
Záruka | 4-Ročná obmedzená záruka (48 mesiacov) alebo 500 hodín, podľa toho čo nastane skôr Neobmedzený počet hodín počas prvých dvoch rokov (24 mesiacov) | |
Pružinové tlmiče a všetky komponenty odpruženia | 5 rokov (60 mesiacov) neobmedzený počet hodín | |
Hydrostatický hnací remeň, brzdové doštičky, hadice, batéria, čepele | 90 dní | |
Motor | Trojročná obmedzená záruka výrobcu | |
Hnací remeň žacieho ústojenstva s jedným remeňom | - | |
Hnací remeň žacieho ústrojenstva s dvoma remeňmi | 3-ročná (36 mesiacov) alebo 300 hodín, podľa toho čo nastane skôr. (Diely a práca v prvom roku a iba diely v druhom a treťom roku) |
Porovnanie modelov
Skupina | Parameter | FW15 – kosačka s ručným vedením | 400S – kosačka s nulovým otáčaním | ISX™ 800 – kosačka s nulovým otáčaním | ISX™ 2200 – kosačka s nulovým otáčaním | ISX™ 3300 – kosačka s nulovým otáčaním |
---|---|---|---|---|---|---|
Motor | Prevedenie | Honda - Benzínový | Briggs & Stratton® - Benzínový | Briggs & Stratton® - Benzínový | Vanguard® - Benzínový | Vanguard® - Benzínový |
Model | GXV390UT1-DABG | MOD44 Commercial SeriesTM | MOD49 Commercial SeriesTM | MOD49, 810 Series | MOD61, BIG BLOCKTM | |
Palivový systém | Karburátor | Karburátor | Carburetor | Elektronické vstrekovanie paliva a Systém ochrany oleja | Elektronické vstrekovanie paliva a Systém ochrany oleja | |
Výkon motora | 10,2 HP2) / 7.6 kW @3600 ot/m | 23.0 hrubý HP1) / 17.2 hrubý kW @3600 ot/m | 27.0 hrubý HP1) / 20.1 ghrubý kW @3600 ot/m | 28.0 hrubý HP2) / 20.9 hrubý kW @3600 ot/m | 37.0 hrubý HP2) / 27.6 hrubý kW @3600 ot/m | |
Valce/Objem | 1 valec / 389cc | 2 valce V-Twin / 724cc | 2 valce V-Twin / 810cc | 2 valce V-Twin / 810cc | 2 valce V-Twin / 993cc | |
Chladenie | Chladený vzduchom | Chladený vzduchom | Chladený vzduchom | Chladený vzduchom | Chladený vzduchom | |
Systém štartovania | Štartovanie ťahom | Elektrický | Elektrický | Elektrický | Elektrický | |
Objem paliva (litre) | 2,1 litrov | 23 litrov | 22 litrov | 42 litrov | 42 litrov | |
Žacie ústrojenstvo | Šírka záberu (cm/palce) | 81 cm / 32” Bočné vyhadzovanie | 122 cm / 48” TRIPLE | 132 cm / 52” TRIPLE iCDTM | 155 cm / 61” TRIPLE iCDTM | 183 cm / 72” TRIPLE iCDTM |
Konfigurácia | Bočné vyhadzovanie, štandardné čepele a gumový usmerňovač | Nastaviteľné žacie ústrojenstvo vrátane: zadné vyhadzovanie, bočné vyhadzovanie, mulčovanie a mulčovacie kladivká | Nastaviteľné žacie ústrojenstvo vrátane: zadné vyhadzovanie, bočné vyhadzovanie, mulčovanie a mulčovacie kladivká | Nastaviteľné žacie ústrojenstvo vrátane: zadné vyhadzovanie, bočné vyhadzovanie, mulčovanie a mulčovacie kladivká | Nastaviteľné žacie ústrojenstvo vrátane: zadné vyhadzovanie, bočné vyhadzovanie, mulčovanie a mulčovacie kladivká | |
Výška kosenia | 3,8 - 12,7 cm | 3,8 - 11,4 cm | 3,8 - 12,7 cm | 3,8 - 12,7 cm | 3,8 - 12,7 cm | |
konštrukcia | 2,0 mm zváraná konštrukcia, zdvojená horná časť žacieho ústrojenstva, kovové ochranné lišty a zosilnená vodiaca hrana | 3,4 mm zváraná konštrukcia, zdvojená horná časť žacieho ústrojenstva po celej šírke, kovové ochranné lišty, zosilnená vodiaca hrana, preplátované zvárané rohy | 3,4 mm zváraná konštrukcia, zdvojená horná časť žacieho ústrojenstva po celej šírke, kovové ochranné lišty, zosilnená vodiaca hrana, preplátované zvárané rohy | 3,4 mm zváraná konštrukcia, zdvojená horná časť žacieho ústrojenstva po celej šírke, kovové ochranné lišty, zosilnená vodiaca hrana, preplátované zvárané rohy | 3,4 mm zváraná konštrukcia, zdvojená horná časť žacieho ústrojenstva po celej šírke, kovové ochranné lišty, zosilnená vodiaca hrana, preplátované zvárané rohy | |
Vretená | Zo zliatiny hliníka Ø135 mm; hriadeľ Ø20,0 mm | Zo zliatiny hliníka Ø135 mm; hriadeľ Ø20,0 mm | Zo zliatiny hliníka Ø133 mm; hriadeľ Ø25,4 mm | Liatinové Ø201 mm; hriadeľ Ø25,4 mm | HERCULESTM II Liatinové Ø257 mm; hriadeľ Ø30,16 mm | |
Systém dvíhania | Pružinový, nastavenie prostredníctvom jedného bodu | Pedál ovládaný nohou | Pedál ovládaný nohou, pružinový | Pedál ovládaný nohou, pružinový | Hydraulický | |
Zapojenie PTO | Mechanické | Elektrický | Elektrický | Elektrický | Elektrický | |
PTO spojka | Napínač remeňa | Ogura GT1 Spojková brzda (118 Nm) | Warner CMS Spojková brzda (271 Nm) | Warner CMS Spojková brzda (271 Nm) | Warner CMS Spojková brzda 339 Nm) | |
Odpruženie a pohon | predné | - | Výkyvná predná náprava s prednými tlmičmi jazdy | Nezávislé odpruženie predných kolies ForefrontTM využivajúce dvojité nezávislé riadiace ramená a veľké nastaviteľné pružinové tlmiče | Nezávislé odpruženie predných kolies ForefrontTM využivajúce dvojité nezávislé riadiace ramená a veľké nastaviteľné pružinové tlmiče | Nezávislé odpruženie predných kolies ForefrontTM využivajúce dvojité nezávislé riadiace ramená a veľké nastaviteľné pružinové tlmiče |
Zadné | - | Systém odpruženia zadných kolies využívajúci výkyvné ramená a veľké nastaviteľné pružinové tlmiče | Systém odpruženia zadných kolies využívajúci výkyvné ramená a veľké nastaviteľné pružinové tlmiče | Systém odpruženia zadných kolies využívajúci výkyvné ramená a veľké nastaviteľné pružinové tlmiče. | Systém odpruženia zadných kolies využívajúci výkyvné ramená a veľké nastaviteľné pružinové tlmiče | |
systém upevnenia žacieho ústrojenstva | - | - | Predný a zadný | Predný a zadný | Predný a zadný | |
Hnací systém | Nezávislá Hydro-Gear® RT-310 náprava s hydrostatickou prevodovkou spojená s diferenciálom | Nezávislé Hydro-Gear® ZT-3100® nápravy | Nezávislé Hydro-Gear® ZT-3400® nápravy | Nezávislé Hydro-Gear® ZT-4400TM nápravy | Nezávislé Hydro-Gear® ZT-5400 Powertrain® nápravy | |
Hnacie nápravy | Ø19,05 mm | Ø25,4 mm kužeľové so 4-skrutkovým nábojom kolesa | Ø28,6 mm hnací hriadeľ s 5-skrutkovým nábojom kolesa | Ø34,93 mm hnací hriadeľ s 5-skrutkovým nábojom kolesa | Ø34,93 mm hnací hriadeľ s 5-skrutkovým nábojom kolesa | |
Predné kolesá (palce) | 10.5 x 3.00 Plochá pneumatika s dezénom šetrným k trávniku | 11 x 6.00 - 5 (4 vrstvy) Pneumatické pneumatiky s hladkým dezénom | 13 x 6.50 - 6 (4 vrstvy) Pneumatické pneumatiky s hladkým dezénom | 13 x 6,50 - 6 (4 vrstvy) Pneumatické pneumatiky s hladkým dezénom | 13 x 6.50 - 6 (4 vrstvy) Pneumatické pneumatiky s hladkým dezénom | |
Hnacie kolesá (palce) | 13 x 5.00 - 6 (4 vrstvy) Pneumatické pneumatiky s dezénom na trávnik | 20 x 10.00 - 10 (4 vrstvy) Pneumatické pneumatiky s dezénom na trávnik | 23 x 10.50 - 12 (4 vrstvy) Pneumatické pneumatiky s dezénom na trávnik | 24 x 9,50 - 12 (4 vrstvy) Pneumatické pneumatiky s dezénom na trávnik | 26 x 12.00 - 12 (4 vrstvy) Pneumatické pneumatiky s dezénom na trávnik | |
Rýchlosť | Dopredu (km/h) | 0 - 6,4 km/h | 0 - 12,8 km/h | 0 - 16,0 km/h | 0 - 18,0 km/h | 0 - 20 km/h |
dozadu (km/h) | 0 - 3,2 km/h | 0 - 6,4 km/h | 0 - 8,0 km/h | 0 - 8,0 km/h | 0 - 10 km/h | |
Rozmery | Celková dĺžka (cm) | 176 | 180 | 211 | 213,5 | 221,5 |
Celková šírka (cm) | 91 / 119 (Deflektor hore/ Deflektor dole) | RD: 124 - SD: 126 / 155 (Deflektor hore/ Deflektor dole) | RD: 136,5 - SD: 142,5 / 176,5 (Deflektor hore/ Deflektor dole) | RD: 136,5 - SD: 142,5 / 176,5 (Deflektor hore/ Deflektor dole) | RD:161,5-SD:167,5/201,5(Deflektorhore/Deflektordole) | |
Vlastná hmotnosť (kg) | 129 | 369 | 520 | 594 | 744 | |
Ovládacie systémy a pohodlie | Sedadlo | - | Sedadlo so stredne vysokým operadlom s polstrovanými lakťovými opierkami. | Sedadlo Premium so stredne vysokým operadlom s polstrovanými lakťovými opierkami a zaťahovacím bezpečnostným pásom | Sedadlo Premium so stredne vysokým operadlom s polstrovanými lakťovými opierkami a zaťahovacím bezpečnostným pásom | Sedadlo Premium s vysokým operadlom s polstrovanými lakťovými opierkami, nastaviteľnou opierkou hlavy a zaťahovacím bezpečnostným pásom |
Ochranná konštrukcia proti prevráteniu | - | - | V základnej výbave, skladacia | V základnej výbave, skladacia | V základnej výbave, skladacia | |
Ovládanie/bezpečnosť | Samostatná kombinovaná páka pre pohyb dopredu a dozadu ovládaná rukou, nastavenie rýchlosti smerom dopredu, zabezpečenie pripojenia čepelí, OPC pre odpojenie čepelí s brzdovým systémom čepelí | Nezávislá (ľavá a pravá) páka dopredu a dozadu, bezpečnostný vypínač motora pri opustení sedadla, bezpečnostý vypínač PTO, bezpečnostný vypínač parkovacej brzdy a neutrálu | Nezávislá (ľavá a pravá) páka dopredu a dozadu, bezpečnostný vypínač motora pri opustení sedadla, bezpečnostý vypínač PTO, bezpečnostný vypínač parkovacej brzdy a neutrálu | Nezávislá (ľavá a pravá) páka dopredu a dozadu, bezpečnostný vypínač motora pri opustení sedadla, bezpečnostý vypínač PTO, bezpečnostný vypínač parkovacej brzdy a neutrálu | Nezávislá (ľavá a pravá) páka dopredu a dozadu, bezpečnostný vypínač motora pri opustení sedadla, bezpečnostý vypínač PTO, bezpečnostný vypínač parkovacej brzdy a neutrálu | |
Ručná brzda | - | Zabudovaná brzda na náprave | Zabudovaná brzda na náprave | Interná mokrá kotúčová brzda na náprave | Interná mokrá kotúčová brzda na náprave | |
Záruka | 2 roky (24 mesiacov) neobmedzený počet hodín | 4-Ročná obmedzená záruka (48 mesiacov) alebo 500 hodín, podľa toho čo nastane skôr | 4-Ročná obmedzená záruka (48 mesiacov) alebo 500 hodín, podľa toho čo nastane skôr Neobmedzený počet hodín počas prvých dvoch rokov (24 mesiacov) | 4-Ročná obmedzená záruka (48 mesiacov) alebo 500 hodín, podľa toho čo nastane skôr Neobmedzený počet hodín počas prvých dvoch rokov (24 mesiacov) | 4-Ročná obmedzená záruka (48 mesiacov) alebo 500 hodín, podľa toho čo nastane skôr Neobmedzený počet hodín počas prvých dvoch rokov (24 mesiacov) | |
Pružinové tlmiče a všetky komponenty odpruženia | - | 5 rokov (60 mesiacov) neobmedzený počet hodín | 5 rokov (60 mesiacov) neobmedzený počet hodín | 5 rokov (60 mesiacov) neobmedzený počet hodín | 5 rokov (60 mesiacov) neobmedzený počet hodín | |
Hydrostatický hnací remeň, brzdové doštičky, hadice, batéria, čepele | 90 dní | 90 dní | 90 dní | 90 dní | 90 dní | |
Motor | Trojročná obmedzená záruka výrobcu | Trojročná obmedzená záruka výrobcu | Trojročná obmedzená záruka výrobcu | Trojročná obmedzená záruka výrobcu | Trojročná obmedzená záruka výrobcu | |
Hnací remeň žacieho ústojenstva s jedným remeňom | 1-ročná (12 mesiacov) alebo 100 hodín, podľa toho čo nastane skôr | 1-ročná (12 mesiacov) alebo 100 hodín, podľa toho čo nastane skôr | - | 3-ročná (36 mesiacov) alebo 300 hodín, podľa toho čo nastane skôr. (Diely a práca v prvom roku a iba diely v druhom a treťom roku) | - | |
Hnací remeň žacieho ústrojenstva s dvoma remeňmi | - | 3-ročná (36 mesiacov) alebo 300 hodín, podľa toho čo nastane skôr. (Diely a práca v prvom roku a iba diely v druhom a treťom roku) | 3-ročná (36 mesiacov) alebo 300 hodín, podľa toho čo nastane skôr. (Diely a práca v prvom roku a iba diely v druhom a treťom roku) |