Porovnanie modelov | ||||||||
1905H | 2500 | F36Rn | F36Chn (klimatizovaná kabína) | 5025R | 5025C (klimatizovaná kabína) | 78K (klimatizovaná kabína) | ||
Základné údaje | Motor HP (kW)
N°97/68/CE |
19 (14,2) | 24 (17,9) | 35 (26,1) | 35 (26,1) | 47 (35) | 47 (35) | 74 (54,4) |
Vývodový hriadeľ HP (kW) | 21 (15,7) | 30 (25,7) | 30 (25,7) | 42 (31,5) | 42 (31,5) | 60 (45) | ||
Systém pohonu | 4 x 4 | 4 x 4 | 4 x 4 | 4 x 4 | 4 x 4 | 4 x 4 | 4 x 4 | |
Maximálna rýchlosť (Km/h) | – | 20,7 | 33,2 | 29,2 | 33,1 | 33,1 | 41,7 | |
Mininálna rýchlosť (Km/h) | – | 1,02 | 1,3 | 6,5 | 1,835 | 1,835 | 0,79 | |
Motor | Typ | 3 valec, vodou chladený, diesel | 3 valec, vodou chladený, diesel | 3 valec, vodou chladený, diesel | 3 valec, vodou chladený, diesel | 4 valec, vodou chladený, diesel | 4 valec, vodou chladený, diesel | 4 valec, vodou chladený, diesel |
Výrobca | yanmar | KUKJE (Branson) | KUKJE (Branson) | KUKJE (Branson) | KUKJE (Branson) | KUKJE (Branson) | KUKJE (Branson) | |
Objem | 993 | 1175 | 1714 | 1714 | 2286 | 2286 | 3409 | |
Menovité otáčky (ot./min) | 3000 | 2600 | 2600 | 2600 | 2600 | 2600 | 2500 | |
Prepĺňanie | atmosferický | atmosferický | atmosferický | atmosferický | atmosferický | atmosferický | turbodúchadlo | |
vstrekovanie | priame | priame | priame | priame | priame | priame | priame | |
Objem palivovej nádrže (l) | 25 | 23 | 27 | 27 | 35 | 45 | 90 | |
Kompresný pomer | – | 21,5 : 1 | 21,3 : 1 | 21,3 : 1 | 21,5 : 1 | 21,5 : 1 | 18.5 : 1 | |
Emisná trieda | – | IIIA | IIIA | IIIA | IIIA | IIIA | IIIB s DOC+DPF system | |
Vzduchodý filter | – | suchý | suchý | suchý | suchý | suchý | suchý | |
Batéria (V) | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | |
Hnacie ústrojenstvo | Prevodovka | hydrostatická | hydrostatická | mechanická, plne synchronizovaná | hydrostatická | mechanická, plne synchronizovaná | mechanická, plne synchronizovaná | mechanická, plne synchronizovaná |
Reverz | – | – | áno | – | áno | áno | áno – elektrohydraulická | |
Počet prevodových stupňov | 2 | 2 | 12 vpred/12 vzad | 3 | 12 vpred/12 vzad | 12 vpred/12 vzad | 16 vpred/16 vzad | |
Spojka | – | – | jednolamelová suchá | – | jednolamelová suchá | jednolamelová suchá | viaclamelová v oleji | |
Brzdy | – | lamelové v oleji | lamelové v oleji | lamelové v oleji | lamelové v oleji | lamelové v oleji | lamelové v oleji | |
Ovládanie zadného výv. hriadeľa | – | priame | nezávislé | nezávislé | nezávislé | nezávislé | nezávislé | |
Vývodový hriadeľ | zadný 540, stredný 2500 | zadný 540/960 stredný 2500 | zadný 560/780 (predný pripojitelný) | zadný 560/780 (predný pripojitelný) | zadný 540/540E (predný pripojitelný) | zadný 540/540E (predný pripojitelný) | zadný 540/750/1000 (predný pripojitelný) | |
Hydraulika | hlavná (l/min.) | 15,8 | 18,2 | 33,6 | 33,6 | 42 | 42 | 45 |
riadenie (l/min.) | 8 | 13 | 18 | 18 | 19 | 19 | 30 | |
trojbodový záves | kategória I. | kategória I. | kategória I. | kategória I. | kategória I. | kategória I. | kategória II. | |
zdvih trojbodového závesu (kg) | 499 | 680 | 1500 | 1500 | 1500 | 1500 | 1733 | |
Ovládanie | Polohové | Polohové | Polohové | Polohové | Polohové | Polohové | Polohové, elektronické | |
Hydraulický vývod (rýchlospojky) | 2 vzadu | 2 vzadu | 4 vstrede/ 2 vzadu | 4 vstrede/ 2 vzadu | 4 vstrede/ 4 vzadu | 4 vstrede/ 4 vzadu | 4 vstrede/ 6 vzadu | |
Riadenie | Typ | posilňovač riadenia | posilňovač riadenia | posilňovač riadenia | posilňovač riadenia | posilňovač riadenia | posilňovač riadenia | posilňovač riadenia |
Uhol zatočenia kolies (°) | 45 | 45 | 47 | 47 | 56 | 56 | 40 | |
el.sústava | Alternátor | 12 V/60Ah | 12 V/60Ah | 12 V/50Ah | 12 V/50Ah | 12 V/50Ah | 12 V/70Ah | 12 V/70Ah |
Pneumatiky | Predné | 16x 7.50 – 8 | 6 – 12 | 7 – 16 | 7 – 16 | 9.5 – 16 | 9.5 – 16 | 11.2 – 24 |
Zadné | 24x 12.00 – 12 | 9.5 – 16 | 12.4 – 24 | 11.2 – 24 | 13.6 – 26 | 13.6 – 26 | 16.9 – 30 | |
Rozmery a hmotnosť | Rázvor kolies (mm) | 1350 | 1502 | 1670 | 1670 | 1806 | 1806 | 2200 |
Dĺžka (mm) (bez čelného nakladača) | 2394 | 3066 | 3429 | 3429 | 3421 | 3421 | 4117 | |
Šírka (mm) (komunikácie) | 1130 | 1124-1321 | 1300-1477 | 1300-1477 | 1434-1642 | 1434-1642 | 1861-1968 | |
Výška (mm) | 2200 | 2216 | 2546 | 2546 | 2500 | 2500 | 2605 | |
Svetlá výška (mm) | 210 | 315 | 335 | 335 | 399 | 399 | 488 | |
Prevádzková hmotnosť (kg) | 650 | 780 | 1450 | 1550 | 1742 | 1960 | 2835 | |
Čelný nakladač | Model | BL00 | BL05 | BL15SL-QB | BL15SL-QB | BL25RB | BL25RB | BL45SL-QBDE |
Maximálna výška zdvihu v bode otáčania (mm) | 1 824 | 2 198 | 2 523 | 2 523 | 2 637 | 2 637 | 3 003 | |
Maximálna výška zdvihu dna lopaty (mm) | 1 689 | 2 065 | 2 300 | 2 300 | 2 427 | 2 427 | 2 638 | |
Uhol vysypania (°) | 44 | 34 | 69 | 69 | 67 | 67 | 67 | |
Uhol naklonenia (°) | 24 | 25 | 37 | 37 | 45 | 45 | 51 | |
Nosnosť v bode otáčania (kg) | 502 | 640 | 948 | 948 | 1 168 | 1 168 | 1 545 | |
Maximálna trhacia sila (kg) | – | 1 250 | 1 602 | 1 602 | 2 335 | 2 335 | 2 409 | |
Rýchloupnínací systém | nie | nie | Euro Hitch | Euro Hitch | Euro Hitch | Euro Hitch | Euro Hitch |